Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Ażeby natomiast dana strona internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi powinno się się liczyć, jeśli pragnie się dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1-szy raz w lutym 2011 roku i od teraz zajmuje się analizą treści strony w relacji do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat konstatuje linki strony. Jeżeli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeżeli już nawet zupełnie inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Konwersji Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w stosunku do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dopasować jednakowy do niego wynik. 1szy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeżeli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i świetnie na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować bardzo dobrze muszą być przede wszystkim zrobione w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Sprawdź tutaj: http://polskie-milton-keynes.phorum.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=66225. Co to jest skuteczne pozycjonowanie?

0 komentarze:

Prześlij komentarz