Kalendarze trójdzielne z reklamą

Czy kalendarz to wspaniała promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest na prawdę istotna dla firm, bowiem dzięki niej ewentualni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych decyzji i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów stosowanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz najlepszy dla firm
Małe i spore przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim formacie łatwo umieścić nie tylko logo, ale pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Bardzo dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, bardzo ważne święta i imieniny, a również niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią całe 356 dni w roku, są przypadki w których może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona po prostu znudzić bądź rozpocząć denerwować. Znacznie lepiej, ażeby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy niemalże wszystkich typów. W ogromnej liczbie przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej tylko w sytuacji dużych marek lub wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję non profit. W znaczącej liczbie przypadków też kalendarze są wysyłane do stałych klientów lub rozdawane w siedzibie firmy.
Więcej informacji na stronie: http://www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne.

0 komentarze:

Prześlij komentarz