Reklama za pomocą kalendarza

Nie trzeba prześledzić cen poszczególnych kalendarzy, ażeby choćby w ograniczonym stopniu mieć świadomość tego, które z nich będą kosztowały najwięcej. Nie ma znaczenia to, jaką propozycję będzie miał wybrany producent kalendarzy. W każdej chwili jest tak, że kalendarze książkowe są tymi, które kosztują najwięcej.



Wynika to z tego, że do produkcji takiego kalendarza potrzeba najwięcej papieru. Taki kalendarz zwykle ma jedną stronę przeznaczoną na jeden dzień. Poza tym jest wyposażony w solidną okładkę, aby ta mogła wytrzymać cały rok, kiedy poszczególne strony kalendarza będą wertowane. Nikt bowiem nie kupuje książkowego kalendarza po to, by ten stał na półce z książkami albo leżał miesiącami na biurku. O ile ktoś kupuje sobie taki kalendarz, to wyłącznie dlatego, że zamierza z niego korzystać dzień w dzień lub nawet kilka razy dziennie. Dlatego kalendarz książkowy musi być solidny. Na pewno mniej kosztują kalendarze trójdzielne. Ten rodzaj kalendarza może być powieszony na ścianie. Są i takie, które można stawiać na biurku albo półce. Od nich mniej kosztować będą te kalendarze reklamowe, które są jedną pojedynczą kartką, na które w odpowiednim układzie rozmieszczono miesiące i dni z danego roku. O cenie kalendarza zawsze decyduje to, ile materiału używa się do produkcji i jak dużo czasu trzeba poświecić, ażeby kalendarz powstał. Wiele czynników ma na to wpływ, jaka będzie cena kalendarza. Jakość papieru i druku też nie jest bez znaczenia. W znaczącej liczbie przypadków o cenach kalendarzy decyduje również to, jaki cennik obowiązuje u danego producenta kalendarzy.
Zobacz: producent kalendarzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz